پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۵-۲۲

کارگاه تخصصی «خانواده درمان‌گری خداسو» برگزار شد

کارگاه تخصصی «خانواده درمان‌گری خداسو» با محوریت «مداخله انعطاف – نفوذ ناپذیری» با حضور 25 مشاور و روان شناس مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی برگزار شد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در گفتگو با آستان نیوز با اشاره به جزئیات این ویژه‌برنامه اظهارکرد: این نشست علمی در راستای ارتقاء سطح علمی مشاوران و روان شناسان فعال در کلینیک‌های مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی که در حوزه خانواده درمانگری فعالیت می‌کنند، با حضور استادانی همچون دکتر آذربایجانی و دکتر پسندیده برگزار شد.

دکتر رضا آذریان افزود: به همین منظور ابعاد کتاب «خانواده درمان‌گری معنوی خداسو» توسط نویسندگان کتاب و مشاورانی که مدل درمانی خود را با دستورالعمل‌های این کتاب برنامه‌ریزی کرده‌اند بررسی شد و مخاطبان با شیوه استفاده از کاربرگ‌های تخصصی کتاب و همچنین بررسی عملی نمونه‌های درمان شده توسط این پروتکل آشنا شدند. 

لازم به ذکر است درمان های معنوی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی از جدیدترین شیوه‌های درمان در حوزه روان شناسی و مشاوره است که مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی با کوششی جدی در راستای برگزاری دوره‌های مختلف به معرفی روان شناسی اسلامی می‌پردازد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی