پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۳

به‌نشر با کتاب «از این انگورها بفرمایید» ماجرای شهادت امام رضا(ع) را روایت کرد

کتاب «از این انگورها بفرمایید» از سوی انتشارات به‌نشر با موضوع زندگی و روایت شهادت امام رضا(ع) منتشر و روانه بازار کتاب کودک و نوجوان شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این کتاب جلد دیگری از مجموعه «هشتمین ستاره» داستان‌های درباره زندگی با برکت امام رضا(ع) انتشارات به‌نشر است که هاجر زمانی آن را به رشته تحریر درآورده است.

 در این داستان، راوی قصه کبوتر زیبایی است که در حیاط قصر مامون لانه دارد. کبوتر درباره حسادت، سنگ دلی و نقشه شوم مامون عباسی برای به شهادت رساندن امام رضا(ع) توسط انگورهایی که با زهر کشنده سمی شده بود را برای بچه‌های گروه سنی ب و ج می‌گوید.

کتاب «از این انگورها بفرمایید» با تصویرگری سحر پریرخ  در ۲۴ صفحه، قطع رحلی کوتاه با قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده  و در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس کودکان و نوجوانان قرار دارد.  علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این کتاب و مشاهده سایر آثار به سایت اینترنتی فروش کتاب به‌نشر  به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند.

هاجر زمانی متولد سال 1365 و ساکن شهر قم است. او از سال 1386 در مطبوعات کودک و نوجوان کشور نشریاتی مثل «سنجاقک»، «باران»، «دوست خردسال»، «دوست نوجوان» و «جوانه‌غذا» به عنوان دبیر تحریریه و دبیر بخش داستان فعالیت  دارد. پیش از این نیز تألیفاتی در زمینه آثار مذهبی کودکان و نوجوانان اژ جمله کتاب‌های «مهرا» زندگینامه داستانی فاطمه بنت اسد، «قصه‌های گل‌گلی»، «بگو باران ببارد»، «داروهای خوشمزه» از او منتشر شده است. «دست‌هایی با عطر هلو» از دیگر آثار اوست که به تازگی در انتشارات به‌نشر منتشر شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی