پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۶

برگزاری دوره آموزشی «مبانی حقوق ساخت و مدیریت ادعاهای قراردادی در صنعت ساخت»

به همت شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی، دوره آموزشی مبانی حقوق ساخت و مدیریت ادعاهای قراردادی در صنعت ساخت امروز در مرکز نمایشگاه‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، تدریس این دوره آموزشی را که ویژه کارکنان شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی برگزار شد، دکتر جواد حداد دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی حقوق ساخت در سال 1401 بر عهده داشت.
در این دوره موضوعات مختلفی مطرح شد که می‌توان به تشخیص و برون‌دادهای ادعا با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و ابزار تشخیص نظیر شرایط قراردادی، قضاوت کارشناسی و مستندسازی اشاره کرد.
کمی‌سازی ادعا با بهره‌گیری از تکنیک‌هایی همچون اندازه‌گیری مقادیر، برآوردهای هزینه‌ای، درون‌دادها و برون دادهای کمی‌سازی، بخشی دیگر از موضوعاتی بود که در دوره آموزشی مبانی حقوق ساخت و مدیریت ادعاهای قراردادی در صنعت ساخت بیان شد.
در این دوره آموزشی یک روزه همچنین مباحثی نظیر جلوگیری از بروز ادعا با استفاده از ابزارهایی همچون وضوح در تنظیم قرارداد و مشخصات فنی، برنامه زمان‌بندی متناسب با روش‌های اجرای پروژه، رویه‌های درخواست اطلاعات کارفرما و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی