پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۵

برگزاری نمایشگاه دست آوردهای بانوان مسجد ویلاشهر بجنورد

نمایشگاه دست آوردهای بانوان خادمیار و بسیجی مسجد صاحب الزمان ویلاشهر در بجنورد برگزار خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و ابتکارات بانوان خادمیار و بسیجی مسجد صاحب الزمان منطقه ویلاشهر در بجنورد برگزار خواهد شد.

این دست‌ساخته‌ها به مناسبت هفته مساجد در نمایشگاهی که به همین مناسبت از فعالیت‌های مساجد در مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره) برپا می‌شود، ارائه خواهد شد. 

در غرفه مسجد صاحب الزمان(عج) در این نمایشگاه، گزارش تصویری از فعالیت‌هایی چون کمک به عتبات عالیات و کمک به برپایی موکب، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، پخت غذای گرم و توزیع بین خانواده‌های نیازمند، ذبح قربانی در طی سال در چند مرحله و توزیع گوشت بین نیازمندان ارائه می‌شود.

همچنین گزارش تصویری از دوخت ماسک در زمان کرونا، توزیع بسته‌های بهداشتی برای نیازمندان، برپایی نماز جماعت و برگزاری‌های مراسم اعم از عزاداری‌ها و جشن‌ها و اعیاد، برگزاری کلاس خیاطی و اشتغال‌زایی فعالان این مسجد نیز ارائه خواهد شد.

معرفی کلاس‌های اوقات فراغت، شامل نقاشی، بافتنی، عروسک‌بافی، کامپیوتر، تقویتی درسی و آموزش قرآن، برگزاری روضه‌های خانگی و تشکیل هیئت هفتگی برای نوجوان و جوانان محل، تشکیل حلقات صالحین و تربیت فرزندان زینبی و زهرایی همچنین علاوه بر تربیت آموزش مهارت‌های زندگی به دختران از دیگر طرح‌های اجرایی این مسجد است که در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

برپایی بازارچه و فروش محصولات خانگی توسط بانوان و اجرای کار فرهنگی در رابطه با حجاب و عفاف در قالب ایستگاه فرهنگی با پخش روسری و گیره روسری و ارایه دست‌ساخته‌های بانوان این مسجد از دیگر برنامه‌هایی است که در غرفه این مسجد در نمایشگاه هفته مساجد ارائه خواهد شد.

نمایشگاه عکس از فعالیت‌هایی چون تقدر از کادر نیروی انتظامی با تقدیم شاخه گل، برگزاری پیاده‌روی‌های روزانه و پیاده‌روی‌های همگانی در ایام خاص برای بانوان محل، تشکیل تیم ورزشی والیبال برای دختران جوان و نوجوان، دیدار از خانواده شهدا، بزرگداشت یاد سردار دل‌ها شهید سلیمانی در مدرسه محل بین دانش‌آموزان محله، برگزاری اردوهای یک روزه(دورهمی یک‌روزه دخترانه) در داخل مسجد برای دختران کودک و نوجوان، تعامل با صدا سیما و تعامل با مدارس محله از بخش‌های نمایشگاه عکس است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی