پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۳

مشاوره تحصیلی خادمیاران کانون تعلیم و تربیت به دانش آموزان قم

خادمیاران رضوی کلاس‌های تقویت درسی، مشاوره تحصیلی و مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان و خانواده‌های کم برخوردار در قم برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از قم مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی قم از ارائه خدمات مشاوره تحصیلی خبر داد و گفت: این کانون، با مشاوره به دانش‌آموزان پایه متوسطه و سال‌های هشتم و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان سال نهم در انتخاب درست برای تامین آینده بهتر آنان اقدام به آگاه‌سازی خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم بضاعت نموده است.

ابوالفضل شریفی ارائه هرچه بهتر مشاوره تحصیلی به والدین و دانش‌آموزان متوسطه اول و پایه‌های هشتم و نهم را در دبیرستان جوادالائمه علیه‌السلام و دبیرستان نجمه خاتون سلام الله علیها یادآور شد و گفت:  کلاس‌ها باحضور کارشناسان خبره و کارآزموده خادمیار و یاوران رضوی برگزار شد و جهت رفع اشکال دروس ریاضی، فارسی، قرآن و زبان خارجه برای دانش‌آموزان اجرا گردید.

ایشان اظهار داشت؛ دوره آموزشی مشاوره تحصیلی به مدت ۴ ساعت و به صورت حضوری با سرفصل‌های بررسی اهمیت انتخاب رشته در پایه نهم و تاثیر آن بر آینده شغلی و تحصیلی دانش‌آموز، نکات مهم در انتخاب رشته شامل استعداد، علاقه شخصی، ارزش‌های فردی و خانوادگی و تفاوت انتخاب کار و دانش، فنی و حرفه‌ای با رشته‌های نظری، با حضور عباس پاسیار روانشناس و مشاور هدایت تحصیلی و انتخاب رشته برگزار شد.

وی در ادامه گفت: همزمان با مشاوره تحصیلی دانش‌آموزان، کلاس‌های تقویتی نیز در مدارس ابتدایی فاطمیه ۲ واقع در محله کم برخوردار خاکفرج  و در دبیرستان‌های جوادالائمه و نجمه خاتون کلاس آموزشی مهارت طراحی و دوخت و نقاشی، مهارت طراحی و دوخت بزرگسال، طراحی اندام، نقاشی با راپید، نقاشی و چاپ روی پارچه، سوزن‌دوزی سنتی، الگو و دوخت کودک، همچنین کلاس جزءخوانی قرآن در دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای میری با قرائت صلوات خاصه و بیان کرامات امام رضا علیه‌السلام توسط خادمیاران رضوی مهارت‌آموزی شد.

شریفی با اظهار امیدواری از تشکیل کانالی در پیام‌رسان ایتا جهت عضویت دانش‌آموزان گروه هدف بیان داشت: این کانال برای هدایت تحصیلی و شناخت درست رشته‌ها و شاخه‌های تحصیلی به صورت برخط برای دانش‌آموزان گروه هدف ایجاد شده تا از این پس این عزیزان بتوانند با ارتباط موثر با معلمان و مربیان از برنامه ‌ریزی تحصیلی شایسته‌ای برخوردار شوند.

وی در پایان تصریح کرد: کارشناسان و معلمان کارآزموده به عنوان خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت در ۲۹ مدرسه و دبیرستان و ۸ مسجد شهر و روستا در قم به طور مستمر به ۴۰۰ دانش آموز کم برخوردار خدمت‌رسانی می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی