پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۸

معرفی فرصت‌های کارآفرینی در حوزه سلامت توسط شرکت صنایع پیشرفته رضوی

به همت شرکت صنایع پیشرفته رضوی، نخستین پیش رویداد از دومین رویداد دعوت با موضوع معرفی فرصت‌های کارآفرینی در حوزه سلامت (از خلاقیت تا واقعیت) در قالب وبینار برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، بررسی کسب‌وکارها و استارتاپ‌های موفق در حوزه سلامت نشان می‌دهد، فن‌آوران در مسیر آغاز از طراحی تا تولید محصولات و خدمات، نیازمند توانمندسازی و کسب آگاهی از فرآیند کارآفرینی هستند. با توجه به جذاب و از طرفی پرچالش بودن فعالیت در حوزه سلامت، شرکت صنایع پیشرفته رضوی در این وبینار در تلاش است تا از زبان یکی از پزشکان مجرب، کارآفرین و فعال در حوزه سلامت و درمان کشور، 4 محور را بررسی کند.
معرفی کارآفرینی در صنعت سلامت، شناخت نیازها و مشکلات در صنعت سلامت، معرفی روش‌های نوآوری و خلاقیت در صنعت سلامت و استراتژی های تولید محصول و خدمت از محورهای این وبینار به شمار می‌رود.
این وبینار با حضور دکتر نصیر دهقان، پزشک کارآفرین و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، یکشنبه پنجم شهریورماه از ساعت 16 تا 17:30 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و حضور در این وبینار به درگاه razavihti.com  مراجعه کرده و پس از تکمیل مراحل، از طریق لینک به نشانیhttpc://evend.co/lin3n  در این وبینار شرکت کنند.
مخاطبان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وبینار معرفی فرصت‌های کارآفرینی در حوزه سلامت (از خلاقیت تا واقعیت) با  شماره  05131911304 تماس بگیرند.
گفتنی است، صنایع پیشرفته رضوی به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذار خطرپذیر با دو رویکرد اقتصادی و رسالت اجتماعی در اکوسیستم فناورانه کشور نسبت به برگزاری سلسله رویدادهای دعوت اقدام کرده است تا علاوه‌بر شناسایی فناوران مستعد، زمینه سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها را فراهم کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی