پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت فرارسیدن دهه اول ماه صفرالمظفر صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۰۵-۳۰

رواق کودک میزبان زائران کوچک

به همت مدیریت پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی، رواق کودک به مناسبت فرارسیدن دهه اول ماه صفرالمظفر میزبان زائران کودک حضرت امام رضا(ع) می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، رواق کودک در صحن پبامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی واقع شده و مخاطبان ویژه این رواق، کودکان بین  ۵ تا 9 ساله هستند که با کمک مربیان و خادمیاران کودک در قالب بازی و سرگرمی‌های کودکانه، با برخی از مفاهیم دینی و آموزه‌های حوزه زیارت نیز آشنا می‌شوند.
مربیان و خادمیاران کودک در این رواق زیبا ابتدا زائران ویژه حضرت رضا(ع) را با حضور والدین‌شان پذیرش می‌کنند و کودکان به مدت 30 الی 45 دقیقه با هدف استفاده حداکثری از امکانات و خوشگذرانی سالم در اختیار مربیان مجرب قرار می‌گیرند.
 

آشنایی با مفاهیم دینی

در آغاز بازی، ابتدا زائران ویژه امام رضا(ع) با همخوانی شعر «سلام فرمانده» با امام زمان خویش تجدید بیعت می‌کنند و سپس مربیان با استفاده از عروسک‌های جذاب با محوریت مفاهیم دینی برای آن‌ها اقدام به قصه‌گویی می‌کنند.
نقاشی، برپایی جشن تکلیف، مسابقه پرسش و پاسخ، شبیه‌سازی مکتب خانه‌ و ... از دیگر بخش‌های جذاب این رواق به شمار می‌رود که پدر و مادر‌ها می‌توانند کودکشان را به این رواق تحویل بدهند و خودشان به زیارت و نمازشان برسند.
رواق تخصصی کودک در مساحت ۱۲۰۰ مترمربع همه روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:30 الی 19 و  جمعه‌ها از ساعت 12 الی 19 آماده میزبانی از زائران کودک حضرت امام رئوف(ع) است.
گفتنی است؛ ارائه خدمات در این رواق به کودکان کاملا رایگان بوده و به عنوان بخشی از خدمات حرم مطهر رضوی به زائران در طول سال، ارائه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی