پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۹

گروه‌های جهادی کانون مرکزی تبریز جلسه هم افزایی برگزار کردند

اولین جلسه مسئولان کانون گروه جهادی از کانون‌های محله‌ای شهرستان تبریز در محل دفتر کانون مرکزی خدمت رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و در ادامه حسن روزنیک دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی تبریز گفت: کانون گروه جهادی یکی از کانون‌های نوزده‌گانه کانون مرکزی تبریز است و حسب اطلاعات اخذ شده ۶١ نفر به عنوان خادمیار جهادی در سامانه خادمیاری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در کانون‌های محله‌ای افراد خیّری وجود دارد که باید آن‌ها را شناسایی کرد و از وجودشان در امور تخصصی خدمت جهادی استفاده کرد.

روزنیک با بیان اینکه انسان‌های سخت‌کوش و ایثارگر برای عرصه میدان جهادی لازم هستند اضافه کرد: برای پیشبرد کارهای جهادی باید کمر همت بست و ضروری است خادمیاران در خدمت به محرومین خود را کوچک کنند، آبرو گرو بگذارند و تلاش مضاعفی به کار گیرند تا کمک‌های خیّرین محلات را به نحوی به سمت ساخت و ساز یا بازسازی خانه محرومان محلات سوق دهند.

وی خطاب به خادمیاران حاضر گفت: باید فلسفه خادمیاری را بدانیم و قرار نیست کانون‌های خدمت رضوی به شما چیزی بدهد بلکه قرار است به نام ولی نعمتمان حضرت امام رضا علیه‌السلام از شما در راه حمایت و استمداد به محرومان مستضعف خدمت بی منت رضوی بگیرد.

در ادامه جلسه عباسیان مسئول کانون گروه جهادی تبریز با تشریح فعالیت‌های گروه جهادی گفت: کار در هر کانون خدمت رضوی خودش کار جهادی است و خادمیاران با حضور در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی بی منت جهاد فی سبیل الله انجام می‌دهند. 

مسئول کانون جهادی تبریز با سخت و توانفرسا دانستن کارهای جهادی، تکیه به پشتیبان قوی را با اهمیت دانست و اضافه کرد: خادمیار جهادی در تمامی عرصه‌های خدمت بی منت، پشتیبان و حمایت‌کننده توصیف ناپذیری مثل آقا امام رضا علیه‌السلام دارد و قدرت گرفتن از این نعمت معنوی و آسمانی جای بسی شکر دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی