پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۳۱

زائران حرم رضوی در سوگ حضرت رقیه اشک ماتم ریختند

زائران حرم مطهر رضوی در سوگ شهادت مظلومانه رقیه بنت الحسین(ع) سوگواری کرده و اشک ماتم ریختند. 

به گزارش آستان نیوز، همزمان با فرا رسیدن شب پنجم ماه صفر که مصادف با شهادت مظلومانه دختر سه ساله امام حسین(ع)؛ حضرت رقیه خاتون(س) است، مراسم عزاداری و سوگواری در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد. 
در این مراسم مرثیه سرایان اهل بیت(ع) در سوگ شهادت رقیه بنت الحسین(ع) نوحه سرایی و عزاداری کردند. 
حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به تربیت کودکان بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف پدر و مادر تربیت است. 
وی تصریح کرد: پدر و مادر برای اینکه در تربیت فرزند موفق باشند، باید خود را  از نظر اعتقادی و علمی تقویت کنند. 
 

اخلاق اسلامی از عوامل تربیت موفق

این کارشناس دینی افزود: رعایت اخلاق اسلامی از مهمترین عوامل موفقیت در تربیت فرزند است ما روایات بسیاری درباره اخلاق داریم که عمل به این روایات ما را در امر تربیت فرزند یاری می کند. 
وی ادامه داد: والدینی که در زمینه تربیت فرزند مهارت کافی ندارند، ممکن است با بداخلاقی با فرزند خود رفتار کنند که این امر نتیجه عکس دارد چرا با بداخلاقی هیچ توفیقی در تربیت فرزند نصیب ما نمی شود.
حجت الاسلام راشد یزدی بیان کرد: پدر و مادر برای برقراری ارتباط موثر با فرزند خود باید کودک شوند و با زبان کودکانه با آنها صحبت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی