پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۱

برگزاری آزمون جذب مشاور و روان شناس برای مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی

مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور تکمیل کادر تخصصی روان‌شناس و مشاور خود اقدام به برگزاری آزمون جذب کرده است. این آزمون از خرداد ماه سال جاری با ثبت نام مخاطبان آغاز و یک نوبت نیز در راستای تکمیل فرآیند ثبت نام تمدید شده است. 

رئیس اداره تامین و ترویج محتوای مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در گفتگو با آستان‎نیوز درباره برگزاری آزمون جذب سال 1402 اظهارکرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال 1402 با توسعه فضای درمانی و افتتاح کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره آستان مهر رضوی در واحد تربیت بدنی نیازمند به کارگیری و دعوت به همکاری با روان شناسان و مشاوران متعهد و متخصص بوده و بر همین اساس پیرو دستورالعمل‌های سازمانی اقدام به برگزاری آزمون جذب با استانداردهای مشخص کرده است.
سیدحسین عربی افزود: در این دوره از طریق آزمون از مشاوران و روان شناسان با تخصص‌های خانواده، کودک، بالینی، درمان‌های تکنولوژیک، روان‌سنجی و تحصیلی دعوت به همکاری جذب شده است. 
وی ادامه داد: به همین منظور تعداد 107 نفر موفق به ثبت نام و تکمیل فرآیند شده‌اند که پس از فرآیند سنجش مدرک تحصیلی و احراز هویت، برای شرکت در آزمون دعوت خواهند شد؛ از این بین تعداد 95 مخاطب در حوزه‌های تخصصی روان‌شناسی و مشاوره، تعداد 7 نفر برای مشاوره تحصیلی، 3 نفر درمان‌های تکنولوژیک و 2 نفر روان‌سنج بوده‌اند.
رئیس اداره تامین و ترویج محتوای مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی با اشاره به زمان برگزاری آزمون افزود: آزمون جذب روان شناس و مشاور سال 1402 در مورخ جمعه 3 شهریور ماه در محل مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی