پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۲

مدیرعامل موسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید مدرس (ره) منصوب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی احمدی به‌عنوان مدیرعامل موسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید مدرس (ره) منصوب شد.

به گزارش آستان نیوز، عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در نشست شورای مدیران این سازمان که ظهر امروز در موزه قرآن و نفایس حرم مطهر رضوی  برگزار شد اظهار کرد: آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) دارای ظرفیت‌های معرفتی، فرهنگی، اقتصادی و بین‌المللی است که به بهترین وجه می‌توان از آن بهره‌مند شد. فعالیت‌های فرهنگی در کاشمر هم نیاز است بیش از گذشته تقویت شود.
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در ادامه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی احمدی را به‌عنوان مدیرعامل موسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید مدرس (ره) منصوب کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی احمدی بیان داشت: امیدوارم با همکاری همکاران با تجربه‌ای که در مؤسسات سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی وجود دارد میقات الرضا (ع) رشد یابد و بتواند به عنوان واقعی قطب فرهنگی استان خراسان جنوبی جایگاه بهتری داشته باشد و در سطح ملی و بین‌المللی تأثیر گذار باشد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی پیش‌ازاین به‌عنوان معاون فرهنگی آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) فعالیت داشته است.
شایان‌ذکر است رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی ضمن تشکر از فعالیت سید علی‌محمد سرسرابی در موسسه فرهنگی بقاع و امور متبرکه  آستان قدس رضوی طی حکمی ایشان را به‌عنوان جانشین رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در امور قرآنی منصوب کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی