پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۳

برگزاری دورهمی و جلسه پرسش و پاسخ نوجوانان دختر در حرم رضوی

دورهمی و جلسه پرسش و پاسخ صمیمی و آزاد نوجوانان دختر با عنوان «نشان» در حرم رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در این نشست صمیمی که به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان مقدس رضوی و با حضور جمعی از دختران نوجوان در رواق کتاب حرم مطهر رضوی برگزار شد، شرکت کنندگان پیرامون موضوع حجاب و عفاف و چالش‌هایی که حول محور این موضوع در جامعه و در فضای مجازی وجود دارد با هم بحث و گفتگو و تبادل نظر کردند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم روحبخش؛ فعال فضای مجازی و کُنشگر اجتماعی و مجری برنامه«نشان» در حاشیه این نشست با اشاره به گفتگو محور بودن نشست اظهار کرد: گفتگو همیشه معجزه می‌کند. یعنی من موقت صدای مخاطب خود را به صورت مستقیم بشنوم و مخاطب هم صدای من را بشنود بسیاری از گره‌های ذهنی و شبهه‌ها حل می‌شود. 

وی تصریح کرد: یک وقت ممکن است یک سری چالش‌ها و شبهه‌ها از فضای مجازی در ذهن ما وجود داشته باشد ولی جواب آن باز نشده باشد ولی در گفتگو اگر به صورت صمیمی و مساله محور و خاص باشد حتما به نتیجه خواهیم رسید و این چالش‌ها حل خواهد شد.  

این کُنشگر اجتماعی خاطرنشان کرد: برنامه «نشان» یک اتفاق فرهنگی است که قرار است در حرم رضوی رقم بخورد و در این برنامه قرار است ما از نزدیک با مخاطب خود برای یک موضوع خاص وارد گفتگو شویم و تا رسیدن به نتیجه این گفتگو ادامه دارد. 

وی عنوان کرد: خاصیت دیگری که برنامه «نشان» دارد این است که مخاطبین مخالف و موافق با هم گفتگو می‌کنند و وارد چالش می‌شوند و در این برنامه فقط نظرات موافق بیان نمی‌شود و همین موضوع باعث جذابیت برنامه می‌شود. 

حجت‌الاسلام روحبخش ادامه داد: ویژگی دیگر این نشست این است که مخاطبان آن نوجوانان هستند بالای پانزده سال هستند و این افراد در این نشست صمیمی و آزاد حول محور مسائل روز جامعه با هم گفتگو می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی