پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۳۱

چهارمین کاروان زیارت اولی های امام رئوف(ع) اعزام شد

چهارمین کاروان از نیازمندان زیارت اولی به تعداد ۴۳ نفر توسط دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر به مدت ۶ روز برای زیارت حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس اعزام شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، چهارمین کاروان زیارت اولی امام رئوف؛ علی بن موسی الرضا(ع) از استان به تعداد ۴۳ نفر برای ۶ روز به مشهد مقدس اعزام شد. 

مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در این رابطه‌ اظهار داشت: همه افراد این کاروان‌ها بر اساس شناسایی‌ دقیق افراد نیازمند که تا کنون به زیارت امام رئوف مشرف نشده‌اند انتخاب می‌شوند که در قدم اول توسط خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های تابعه معرفی شده و تجمیع می‌گردند. 

وی ادامه داد: در گام دوم این افراد بر اساس صلاحیت‌سنجی سامانه معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گزینش شده و در نهایت عازم مشهد مقدس می‌شوند. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر همچنین گفت: اعتبارات این سفر شامل اسکان و پذیرایی در مشهد مقدس توسط معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تامین و در استان به منظور حمل و نقل زائرین توسط خیرین انجام می‌شود. 

خوردبین مقدم در پایان هدف از این اقدام را گسترش فرهنگ رضوی در سطح استان بیان کرد و سفری سلامت و زیارتی مقبول از درگاه خداوند متعال برای همه زائران این کاروان خواستار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی