پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۱

اجرای طرح ویزیت رایگان پزشک در شهر عالیشهر

کانون سلامت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در قالب چهارشنبه‌های امام رضایی با همکاری کانون خدمت رضوی، مرکز بهداشت و هیئت امنای مسجد النبی(ص) شهر عالیشهر خدمات ویزیت رایگان پزشکی را به مردم این شهر ارائه کرد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، محمدمهدی رضایی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی استان گفت: به مناسبت مصادف شدن روز پزشک و روز چهارشنبه روزِ زیارتی امام رضا علیه‌السلام با هدف خدمت‌رسانی به افراد کم بضاعت مالی و کسانی که امکان دسترسی به خدمات پزشکی تخصصی ندارند این طرح با برنامه‌ریزی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان در شهر عالیشهر برگزار شد.

رضایی افزود: در این طرح خدمات رایگان ویزیت پزشک متخصص، پزشک عمومی و اندازه‌گیری فشار خون برای ۳۵ نفر با نوشتن دارو، آزمایش و رادیولوژی به صورت نسخه الکترونیکی انجام شد.

وی ارزش ریالی این طرح را بالغ بر ۳۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته استقبال نمازگزاران و مراجعین مطلوب بود.

مسئول کانون سلامت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در این طرح فرح دلارام پزشک متخصص اطفال، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، سرپرست مرکز جامع سلامت عالیشهر و خادمیاران کانون خدمت رضوی این شهر و محسن حیدری مسئول کانون همکاری داشتند. 

رضایی در پایان گفت: خادمیاران کانون سلامت گروهی از اعضای جامعه سلامت کشور هستند که داوطلبانه به عنوان خادمین آقا علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام به ارائه خدمات درمانی و آموزش سلامت به جامعه می‌پردازند و برنامه‌هایی از قبیل برگزاری وبینارهای آموزشی، کلاس‌ها و دوره‌های حضوری با موضوع سلامت، عیادت پیرغلامان در منزل، اردوهای جهادی و حضور به عنوان طبیب زوّار در راهپیمایی اربعین از جمله برنامه‌های آینده این کانون است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی