پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۱

آغاز خدمات موکب امام رضا(ع) مازندران به زائران اربعین در مرز مهران

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از آغاز به کار موکب امام رضا(ع) و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش آستان نیوز مازندران محمداسماعیل امام‌زاده با اعلام این خبر گفت: ۸۱۰ کانون خدمت رضوی استان با محوریت مساجد در ایام اربعین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در مراسم اهدای هدایای مردمی و خادمیاران رضوی بابل به موکب اربعینی امام رضا(ع) در مرز مهران گفت ۱۵۰ خادمیار رضوی مازندران در مرز مهران به زائران امام حسین(ع) خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: این خادمیاران روزانه با سه هزار پرس غذا برای ظهر، سه هزار پرس غذا برای شب و سه هزار پرس غذا برای صبحانه همراه با میان وعده از زائرین اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

امام‌زاده با تاکید بر اجرای برنامه فرهنگی از سوی خادمیاران و دلدادگان حسینی در شهرستان‌های استان در ایام اربعین حسینی یادآور شد: ۸۱۰ کانون خدمت رضوی در مازندران با محوریت مساجد همزمان با اربعین حسینی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا می‌کنند.

وی گفت: در روز اربعین حسینی ۱۷ هزار خادمیار رضوی مازندران در شهرها و بخش‌های مازندران آیین عزاداری برپا می‌‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی