پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۱

برگزاری مراسم گرامی داشت روز پزشک در قم

مراسم گرامیداشت روز پزشک صبح چهارشنبه یکم شهریور هزار و چهارصد و دو با حضور خادمیاران و یاوران رضوی در بیمارستان امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم مسئول کانون سلامت خدمت رضوی در بیان تجلیل از مقام و شان پزشکان گفت: مهم‌ترین ویژگی که برای پزشک می‌تواند وجود داشته باشد، توجه به سلامت روحی و روان جامعه است. پزشکان قبل از اینکه با سلامت جسمی افراد کار داشته باشند، مداوایشان را با معنویت و توسل به ائمه اطهار علیهم ‌‌السلام برای جامعه همراه می‌سازند و این ارزشی است غیر قابل اندازه‌گیری.

رضا نیک‌آزما در ادامه گفت: در بین جامعه پزشکی کم نیستند افرادی که در عرصه خدمت و حفظ معنویت به صورت تخصصی کمک می‌کنند مانند محمد شریفی و مهدی مرادی از یاوران رضوی پزشک که همیشه به نیکی از آن‌ها یاد می‌شود. 

 نیک‌آزما اظهار داشت: کانون سلامت در راستای رسالت فعالیت‌هایش و در گرامی‌داشت روز پزشک به همراه پرچم متبرک امام علی بن موسی‌الرضا علیه السلام و شاخه گل و هدایای متبرک دیگر از رئیس و کادر پزشکی بیمارستان امام علی بن ابی طالب علیه‌السلام تجلیل به عمل آورد.

ایشان یادآور شد: پزشکان متعهد علاوه بر درمانِ موظفی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، در عرصه جهادی و خدمت به محرومان به همراه خادمیاران و یاوران رضوی پیشگام بوده و با حضور در مناطق محروم به طور منظم، برنامه‌های درمانی را پیگیری می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی