پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۱

برپایی میزهای خدمت رایگان همزمان با شهادت امام رضا(ع) در کرج

میزهای خدمت رایگان همزمان با شهادت امام رضا(ع) در کرج برپا خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز، قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی البرز در دهه پایانی صفر گفت: در راستای بزرگداشت سالروز شهادت امام رضا(ع) و شهادت امام حسن(ع) و رحلت پیامبر(ص) سه شب آخر ماه صفر در شهرها و مناطق استان در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های معنوی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) ویژه برنامه استانی در گلزار شهدای امام‌زاده محمد کرج و با حضور هیئت خدام الرضا که به تازگی تاسیس شده برنامه عزاداری و حضور در دسته‌جات عزاداری را خواهیم داشت.

مصطفایی ادامه داد: این مراسم از ساعت 16 تا اذان مغرب برگزار می‌شود و برپایی موکب پذیرایی و توزیع دو هزار پرس غذای تبرکی، برپایی میزهای خدمت خادمیاران در حوزه‌های مختلف سلامت، خانواده، ایثار و شهادت و حرکت جهادی، قرائت زیارت امین‌ الله و مداحی مداحان و سخنرانی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.

ابوالفضل مهرابی‌پور مدیر کانون خبر و رسانه البرز نیز با دعوت از اصحاب رسانه برای مشارکت در زمینه هنری و رسانه‌ای و ترویج فرهنگ رضوی گفت: کانون‌های خدمت رضوی پذیرای تمام هنرمندان و برنامه‌سازان هستند و این عزیزان می‌توانند کارنامه کاری خود را با انجام خدمت در این آستان، طلایی کنند. ما نیز به نوبه خود این فرصت را فراهم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه دوستان رسانه‌ای می‌توانند در سه حوزه نذر رسانه، یاوران رضوی و خادمیاری برای خدمت به این آستان تشرف پیدا کنند و از فرصت ویژه رسانه برای بیان ضرورت‌های جامعه بهره بگیرند.

مهرابی‌پور افزود: همچنین اهالی رسانه می‌توانند در چهارشنبه‌های امام رضایی فعالیت‌های رسانه‌ای خود را در قالب‌های مختلف برای ما ارسال کنند و در کشیک تخصصی رسانه به اندازه توان خود حضور داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی