پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۳

برگزاری دومین همایش سالانه کانون قرآن خدمت رضوی استان قم

همایش خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی استان قم در تالار فرهنگ و هنر این شهرستان با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین میریان رئیس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و دارالقرآن حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین مؤدب مدیر دانشکده الهیات دانشگاه قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت زضوی استان قم، محمدعلی اسدتاش مسئول کانون قرآن خدمت رضوی استان قم، جمعی از اصحاب رسانه و قاریان بین‌المللی قرآن علی علیزاده و مهدی علم‌خواه به‌عنوان مجری حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان، در این همایش با اشاره به اینکه مشهدالرضا قطب قرآنی است و در عرصه قرآنی برنامه‌های خوبی انجام شده است گفت: ما هنوز هم با مطلوب قرآنی فاصله داریم و باید برای تجلی بخشیدن قرآن در بدنه جامعه به صورت همگانی تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: مرکز قرآن کریم از ابتدای فعالیت، برنامه‌های مختلف قرآنی را در سطوح مختلف، از مهدالرضا(ع) گرفته تا آموزش‌های تخصصی و سطوح عالی رشته‌های مختلف قرآنی، اجرایی کرده است.

میریان تأکید کرد: استان قم در این میان از ممتازترین استان‌ها در کانون‌های قرآن رضوی است و قم می‌تواند الگوی سایر استان‌ها در طرح‌ها و برنامه‌های مرکز قرآنی خدمت رضوی باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی