پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۶

پذیرش شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در بازار سرمایه تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲

پیرو تاکید بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی مبنی بر ورود شرکت‌های تابعه این بنیاد در بازار سرمایه در راستای افزایش شفافیت عملکرد و مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی، مراحل پذیرش و ورود شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی به بازار فرابورس در حال انجام است و به زودی پذیرش می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، دکتر محمدعلی شیرازی مدیرعامل سازمان فرابورس ایران در بازدید از شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی، از ورود این مجموعه به بازار سرمایه استقبال کرد و گفت: تا پایان شهریور ماه امسال، مجوز پذیرش شرکت مذکور در بازار فرابورس صادر خواهد شد.
در این بازدید که از مجتمع دامپروری کنه بیست و کارخانه لبنی رضوی صورت گرفت، مدیرعامل سازمان فرابورس ایران از نزدیک با فرآیند شبکه سلامت محور این شرکت(از مزرعه تا سفره) آشنا شد و در جریان مستندات و آخرین مراحل مربوط به پذیرش شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در بازار سرمایه قرار گرفت.
 

شفافیت مالی و عملکردی
مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی نیز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سازماندهی خوب صورت‌های مالی و عملکرد شفاف این شرکت در صنعت، قرار است سهام آن در بازار سرمایه عرضه شود.
آرش فرزادنیا گفت: از یکی دو سال گذشته، تهیه مستندات و مدارک لازم و نیز مراحل ورود به بازار سرمایه در حال انجام است و هم‌اکنون شرکت در صف پذیرش قرار دارد.
او اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ورود شرکت‌های تابعه این نهاد به بازار سرمایه دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از مزایای ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه در بعد اقتصاد کلان به شمار می‌رود.
فرزادنیا ادامه داد: با ورود شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی به بازار، اشخاص حقیقی و حقوقی نیز امکان مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی این شرکت را پیدا خواهند کرد.
او تاکید کرد: در کنار این موضوع، شرکت می‌تواند با فروش بخشی از سهام خود، تامین مالی کرده و فعالیت خود را در سایر حوزه‌ها گسترش دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی