پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۶

«منم بچه مسلمان»؛ برنامه تلویزیونی ویژه دهه نودی‌ها به مناسبت دهه آخر صفر

به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با مشارکت سازمان صداوسیما، در دهه آخر ماه صفر، برنامه تلویزیونی «منم بچه مسلمان»، ویژه مخاطبان دهه نودی تولید و پخش خواهد شد.

به گزارش آستان‌نیوز، برنامه تلویزیونی «منم بچه مسلمان»، که در دهه کرامت امسال در حرم مطهر رضوی تولید و پخش شد، با استقبال گسترده خانواده‌ها و مخاطبان گروه سنی کودک و نوجوان قرار گرفت و با اتکا به این تجربه موفق، اجرای مجدد آن ویژه دهه آخر ماه صفر برنامه‌ریزی شد.
بر این اساس، در آستانه دهه پایانی ماه صفر ویژه برنامه «منم بچه مسلمان» در حرم مطهر رضوی ضبط و از شبکه‌های سیما بر روی آنتن می‌رود.
 

پخش از شبکه‌های قرآن، معارف و پویا
مهدی نیک روش تهیه کننده ویژه برنامه منم بچه مسلمان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز درباره جزئیات این برنامه گفت: ویژه برنامه «منم بچه مسلمان» با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و در قالب ۷ قسمت در حرم مطهر رضوی تولید می‌شود و در روزهای پایانی ماه صفر از شبکه‌های قرآن و معارف سیما و شبکه پویا بر روی آنتن می‌رود. طبق برنامه اعلامی، زمان پخش این برنامه ۳۵ دقیقه‌ای روزهای پایانی ماه صفر، ساعت ۱۱ صبح از شبکه پویا و ساعت ۱۶ از شبکه قرآن و معارف خواهد بود.
 

پیش‌بینی آیتم‌های جذاب مذهبی، نمایشی و آموزشی
وی افزود: این برنامه ضمن پرداختن به موضوعات مذهبی و قرآنی با محوریت پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، شامل آیتم‌های مختلفی است که شامل بخش‌های نمایشی، دکلمه خوانی، قصه خوانی و معرفی اماکن حرم مطهر خواهد بود. 
وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر بخش‌های نمایشی، به معرفی اماکن متبرکه رضوی و آموزش آداب زیارت پرداخته خواهد شد و آغاز و پایان برنامه نیز با سلام به امام رضا(ع) خواهد بود.
تهیه کننده ویژه برنامه منم بچه مسلمان همچنین گفت: این برنامه با اجرای حجت‌الاسلام محمد صادق مقدسیان و هنرنمایی مهدی مقیم و محمد حاجی بابایی، صداپیشگی نیلوفر صیادی و عروسک گردانی ساناز نظری روی آنتن می‌رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی