پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۷

اعطای نشان خادمی به 30 نفر از خادمیاران رضوی

آیین اعطای نشان خادمی امام رضا(ع) به 30 خادمیار رضوی در مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، طی مراسمی 30 نفر از بانوان خادمیار مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر امام رضا(ع) نشان خادمی امام رئوف را دریافت کردند.
خادمی امام رضا(ع) نعمتی بزرگ است
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد ذوالفقاری مدیر زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت اهل بیت(ع) و فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: افتخار خادمی و خادمیاری برای سلطان ابوالحسن علی ابن موسی الرضا(ع) یک نعمتی بزرگ است.
وی با بیان حدیثی از امام رضا(ع) که فرمودند: رسول خدا(ص) در قیامت به دامان خداوند چنگ می‌زند و ما به دامان پیامبرمان و شیعیان ما نیز به دامان ما چنگ می‌زنند، اظهار کرد: خدمت به زائران امام هشتم(ع) زمینه تقرب انسان به درگاه الهی را فراهم می‌سازد.


توفیق خادمی در بارگاه  رضوی

مدیر زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی خطاب به خادمیاران  گفت: خادمی در بارگاه امام رئوف توفیقی است که خداوند به شما عنایت کرده قدر این فرصت را بدانید وبا رعایت قوانین و ضوابط و حفظ کرامت زائران در این آستان مقدس خدمت رسانی کنید.
 حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه امام رضا(ع)فرموده اند: هر كس مرا زيارت كند و از راه دور به زيارت من آيد در روز قيامت در سه موقف به يارى او خواهم آمد تا او را از ناراحتي‌هاى آن حال نجات دهم، خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام رضا(ع) در حقیقت معامله با این امام همام و ذخیره‌ای برای آخرت است.
لازم به ذکر است در این مراسم خادمیارانی از کشور‌های بحرین، عراق، آمریکا، سوریه، لبنان و ... که مقیم ایران هستند نیز حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی