پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۸

توسعه همکاری استانداری خراسان رضوی با شرکت کسب‌وکار رضوی در حوزه توسعه کسب‌وکارها و ارتقاء بهره‌وری

با رویکرد آشنایی با خدمات شرکت کسب و کار رضوی و همچنین توسعه همکاری در حوزه کسب‌وکارها و افزایش بهره‌وری، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز، در نشستی که در حاشیه این بازدید با حضور دکتر محمدرضا گلکانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی برگزار شد، بر پتانسیل‌های قابل اجرای شرکت کسب و کار رضوی در حوزه‌هایی همچون تامین مالی جمعی، عطر رضوی، سامانه خدمات کسب‌وکار پیشه و سوغات متبرک رضوی تاکید شد.
گلکانی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد موجود در شرکت‌ها و موسسات تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات اظهار کرد: این بنیاد آمادگی افزایش همکاری‌های فی مابین با استانداری را در حوزه‌های مختلف دارد.
 

حمایت استانداری برای رفع موانع 
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی هم در این نشست با تشریح حوزه‌های کاری این مجموعه گفت: کسب و کار رضوی علاوه‌بر فعالیت در زمینه‌های تامین مالی جمعی و سوغات متبرک رضوی، خدمات متعددی را هم در حوزه کسب و کار به شرکت‌های تابعه آستان قدس رضوی و خارج از آن ارائه می‌دهد.
مجید منفرد ادامه داد: فعالیت‌های این شرکت به ویژه در حوزه سوغات متبرک رضوی، خوشبختانه اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیمِ قابل توجهی را به دنبال داشته است.
او همچنین خواستار توسعه ارتباطات میان استانداری و مجموعه‌های تابعه آن با شرکت کسب و کار رضوی شد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز در این نشست تصریح کرد: برای رفع چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت کسب و کار رضوی به ویژه در بخش‌هایی که قابل مساعدت از سوی استانداری باشد، حمایت خواهیم کرد.
امیر فریدنیا گفت: این شرکت ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های خدمات کسب و کار، تامین مالی و سوغات متبرک رضوی دارد که با توجه به زیرساخت‌های موجود در استانداری، این پتانسیل‌ها را در زیرمجموعه‌های خود معرفی خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی