پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۴

میزبانی موکب‌های چهارگانه امام رضا(ع) از زائرین حسینی در استان کرمانشاه

خادمیاران و یاوران رضوی کرمانشاه در چهار موکب به صورت شبانه‌روزی در ایام اربعین میزبان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) می‌باشند.

به گزارش آستان نیوز از کرمانشاه خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان و خیرین در ۴ موکب خدمت رضوی، از زائران اباعبدالله الحسین پذیرایی و خدمت‌رسانی می‌کنند. 

سلمان یاوری دبیر ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت:  موکب امام رضا(ع) واقع در مرز خسروی منذریه عراق از اول شهریور ماه جهت پذیرایی ناهار، شام، میان وعده، آب و چایی از زوار برقرار شده است. 

وی اظهار کرد:  در موکب امام رضا(ع) در شهرستان قصرشیرین کیلومتر ۱۵ جاده خسروی(آشپزخانه مرکزی) ۲۰۰ نفر خادمیار و یاور رضوی و خیرین از دوم شهریور ماه فعالیت خود را شروع کردند و از زائرین به صورت شبانه‌روز پذیرایی می کنند.

یاوری گفت: موکب امام رضا(ع) واقع در دانشگاه صنعتی از چهارم شهریور ماه خدمات اسکان، پارکینگ، غذا، میان وعده و راهنمای زائر را شروع کرده و  موکب درمانی امام رضا(ع) از هفتم شهریور ماه در شهر مقدس کربلا خدمات پزشکی و داروی رایگان به زوار ارائه خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی