پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۶-۰۶

بهره‌مندی نیازمندان قائم شهری از برکات رضوی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از خدمت‌رسانی به بیش از ۱۲ هزار خانواده کم‌برخوردار به همت خادمیاران رضوی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران  محمدصادق فاضل‌زاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی قائم شهر، با بیان اینکه خدمات خادمان امام رئوف شهرستان در راستای توسعه‌ی فرهنگ رضوی است؛ گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی در مرداد ماه روزانه به طور متوسط به ۴۰۰ خانواده کم برخوردار خدمت‌رسانی شده است.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق، غذای گرم، اهدای کالاهای اساسی و اقلام جهیزیه، انواع پوشاک، بسته‌های بهداشتی، گوشت گرم گوسفندی، اهدای کارت هدیه، پرداخت کمک‌های نقدی و وام قرض‌الحسنه و خوداشتغالی، اجرای طرح "آقا حساب کردند"، ارائه خدمات پزشکی، سرکشی به محرومین و اعزام زائر اولی‌ها به حرم مطهر رضوی از جمله فعالیت‌های خادمیاران شهرستان است.

فاضل‌زاده با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در زمینه گسترش سبک زندگی ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: به اهتمام خدمت‌گزاران قائم شهری زیر بیرق مقدس آن امام همام، در راستای ترویج روضه‌ی خانگی، طرح تولی طی این ماه در ۳۴ مکان به اجرا در آمد.

وی در ادامه اظهار داشت: مرداد ماه امسال در مناسبت‌های تاسوعا و عاشورا، شهادت امام زین العابدین، ولادت امام محمدباقر(ع) و شهادت سه ساله‌ی امام حسین علیه‌السلام؛ برنامه‌هایی شامل بیش از ۵۵ محفل قرآنی، ۷۸ مراسم بزرگداشت در کنار برنامه‌های تبلیغی، سرکشی به ۲۳ خانواده‌ی معزز شهید، دو نشست آموزشی در حوزه‌ی خانواده برای تشنگان سیره نبوی برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر افزود: به همت خادمیاران رضوی ۷۰۰ کیلو برنج طارم بوجاری به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال خریداری شد و مبلغ یک میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال در شناسه اربعین، برای پذیرایی ۲۲ روزه از زوّار شرکت‌کننده در همایش جهانی اربعین، به موکب خدمت‌رسانی استان مازندران در مرز مهران اهدا شد.

گفتنی است؛ با صرف هزینه‌ای به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال، علاوه بر ۱۲۰۴۹ خانواده‌ی نیازمند؛ تعداد کثیری از ولایت‌مدارانِ عاشقِ ائمه معصومین علیهم‌السلام نیز در این ماه از خیر و برکت امام رضایی بهره‌مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی