پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۶-۰۸

اعزام هفده نفر زائر اولی به کربلای معلا 

دبير کانون‌ خدمت رضوی شهرستان رفسنجان از اعزام هفده نفر زائر اولی به کربلای معلا به همت این کانون و با همراهی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان خبر داد.

 رضا اسماعیلی در گفتگو با آستان نیوز با اشاره به بدرقه کاروان زائراولی‌‎های کربلای استان کرمان اظهارکرد: امسال برای  نخستین بار به همت کانون خادمیاران رضوی جوادیه الهیه 17 نفر در قالب کاروان "رهسپاران ظهور" برای زیارت سیدالشهدا(ع) راهی کشور عراق می‌شوند، تا در مراسم راهپیمایی بین المللی اربعین حسینی حضور یابند.
وی افزود: این کاروان با حمایت خدمت گذاران کانون خادمیاران رضوی جوادیه الهیه شهرستان رفسنجان و با هدف اعزام افرادی که تمکن مالی ندارند و خواستار اعزام به کربلای معلی هستند تشکیل شده است. 
  دبير کانون‌ خدمت رضوی شهرستان رفسنجان با بیان این که این افراد با هزینه‌ای بالغ بر  680میلیون ریال، به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 269نفر زائر اولی از سراسر استان کرمان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند که هزینه ایاب و ذهاب و پذیرایی بین راهی، توسط خیران و اسکان و پذیرایی در مشهد توسط بنیاد کرامت رضوی تامین شده است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی