پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۸

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی موکب مرزی شلمچه به همت ۳۰ خادمیار بوشهری

موکب آستان قدس رضوی در مرز شلمچه با حضور فعال خادمیاران کانون خادمیاری استان بوشهر برپا و میزبان زائران اربعین شده است.

به گزارش آستان نیوز، موکب شلمچه یکی از ۳۵ موکب آستان قدس در داخل کشور است که فعالیت خود را از چند روز قبل آغاز کرده و خدمات اسکان، غذا، میان وعده، حمام و سرویس بهداشتی را در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهد.
مدیر کانون خادمیاری استان بوشهر در گفتگو با آستان‌نیوز درباره موکب امام رضا(ع) در مرز شلمچه اظهار کرد: این موکب با تلاش جمعی از خادمیاران رضوی و حمایت بنیاد کرامت رضوی از ۳۱ مرداد ماه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است. 
مهران خورده‌بین مقدم با بیان اینکه تعداد ۳۰ خادمیار مرد و زن روزانه در این مجموعه در حال خدمتگزاری هستند، گفت: در همین راستا تا روز یازدهم صفر تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ وعده غذایی سرد و گرم به صورت صبحانه، ناهار و شام توزیع شده است. مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر افزود: برای میان وعده نیز به صورت منظم با شربت به همراه کیک، کلوچه، بیسکویت، رطب و حلوا خرمایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی شده است.
وی در خصوص اسکان زائران حسینی نیز گفت: ۴۰۰ متر مربع فضای مناسب به همراه ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ باب حمام برای استراحت و اسکان شبانه وجود دارد که به طور مجزا برای بانوان و آقایان فراهم شده است.
خورده‌بین مقدم با اشاره به اینکه این موکب تاکنون خدمات در خور توجهی به زائران اربعین ارائه داده است، افزود: موکب امام رضا(ع) استان بوشهر به مدت ۱۵ روز در مرز فعالیت خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی