پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۷

خدمات موکب امام رضا علیه‌السلام استان بوشهر در مرز

خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با همه امکانات اسکان، غذا، میان‌وعده، حمام و سرویس بهداشتی توسط موکب امام رضا علیه‌السلام دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در مرز شلمچه در حال انجام است.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در خصوص موکب امام رضا علیه‌السلام این استان در مرز شلمچه گفت: این موکب با تلاش جمعی از خادمیاران رضوی و حمایت بنیاد کرامت رضوی از پنجم صفر( ۳۱ مرداد ماه) برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است. 

وی با بیان اینکه تعداد ۳۰ خادمیار مرد و زن روزانه در حال خدمتگزاری هستند؛ گفت: تا روز یازدهم صفر (۶ شهریور ماه) تعداد ۱۷ هزار و پانصد پرس خوراک در وعده‌های ناهار، شام و صبحانه تهیه و توزیع شده است.

خورده بین مقدم افزود: برای میان‌وعده نیز به صورت منظم با شربت به همراه کیک، کلوچه، بیسکویت، رطب، خرما و حلوا خرمایی از زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پذیرایی شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در خصوص اسکان زائران حسینی نیز گفت: ۴۰۰ متر مربع فضای مناسب به همراه ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ باب حمام برای استراحت و اسکان شبانه وجود دارد که به طور مساوی برای زنان و مردان جداسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون با عنایت امام رضا علیه‌السلام زائران از خدمات این موکب رضایت کامل داشته‌اند افزود: موکب امام رضا علیه‌السلام استان بوشهر به مدت ۱۵ روز در مرز فعالیت خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی