پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی مازندران صورت گرفت
۱۴۰۲-۰۶-۰۸

ادای احترام به شهدای شهر مهران

خادمیاران و یاوران رضوی از کانون‌های خدمت رضوی مازندران در یادمان شهدای قلاویزان شهر مهران شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی مازندران به اتفاق تنی چند از خادمیاران رضوی که در موکب امام رضا(ع) مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و کربلای معلا هستند با حضور در منطقه عملیاتی قلاویزان  به مقام شامخ شهید گمنام و دیگر شهدای این  منطقه عملیاتی در شهر مهران  ادای احترام  نمودند.
یداللهی اعلام کرد: حضور در یادمان شهدا و بازخوانی خاطرات دوران طلایی و دفاع مقدس یعنی عزت یعنی افتخار و غرور ملی یعنی یاد خاطرات شیر مردانی که برای دفاع از آب و خاک ایران اسلامی از همه چیز خود گذاشتند و چه بسا در این مسیر به فیض شهادت رسیدند.
 وی تاکید کرد: جامعه‌ای که یاد شهید و شهادت باشد ذلت و اسارت ندارد و جامعه زمانی پویا است و نفس می‌کشد که ارزش‌های دفاع مقدس حفظ شود بنابراین حضور در یادمان‌ها توجه به موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس یادآوری و پاس‌داشت ارزش‌هاست و نباید به فراموشی سپرده شود.
 او گفت: در این مسیر فراوان باید کسب فیض کرد و در واقع  قوت قلب  گرفت.
شایان ذکر است قلاویزان از آوردگاه‌های مهم دوران جنگ ایران و عراق به‌شمار می‌رفت که عملیات‌های مختلفی از جمله والفجر سه، والفجر پنج و کربلای یک در این منطقه به وقوع پیوست.
این منطقه پس از شش سال با اجرای عملیات کربلای یک در ده تیر ماه سال شصد و پنج از سوی نیروهای ایرانی آزاد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی