پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۹

نهمین سال خدمت کفشداران افتخاری آستان قدس به زائران اربعین در شهر کاظمین+فیلم

موکب امام رضا(ع) در شهر کاظمین با حضور ۱۵۰ کفشدار افتخاری حرم امام رضا(ع) با طبخ و توزیع روزانه ۲۷ هزار غذای متبرک، میزبان زائر اربعین حسینی است.

به گزارش آستان‌نیوز، نهمین سالی است که کفشداران افتخاری حرم مطهر رضوی در ایام اربعین حسینی، موکب متبرک به نام امام هشتم(ع) را در شهر کاظمین برپا می‌کنند و در جوار حرم‌های مطهر امام کاظم(ع) و امام جواد(ع)، پدر و فرزند امام رضا(ع) خدمت‌رسان زائران اربعین می‌شوند.
این خدمت‌رسانی، در سال نهم خود به نام حضرت جوادالائمه مزین شده است و کفشداران حرم امام هشتم(ع)، خدماتی گسترده‌تر را به زوار اربعین ارائه می‌کنند.
در این موکب ۱۵۰ کفشدار افتخاری حرم مطهر رضوی، شامل ۱۰۰ نفر از آقایان و ۵۰ نفر از بانوان حضور دارند و میزبان زائران می‌شوند.
از جمله مهم‌ترین خدمت ارائه شده در این موکب طبخ و توزیع ۲۷ هزار غذا در هر شبانه‌روز است که به تفکیک، پذیرایی از ۷هزار نفر در وعده صبحانه، ۶هزار نفر در وعده ناهار و ۱۴ هزار نفر در وعده شام را شامل می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی