پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۱۲

اشک شوق خادمان عراقی اربعین با دریافت تحفه‌های متبرک رضوی + فیلم

حضور کاروان خادمان رضوی در مواکب اربعین حسینی، با اهدای هدایای متبرک رضوی به خادمان عراقی و جاری شدن اشک شوق آنها همراه بود.

به گزارش آستان نیوز، کاروان 50 نفره خادمان حرم مطهر رضوی که در ایام اربعین به عراق اعزام شده‌اند، مهم‌ترین برنامه خود را حضور در مواکب اربعین با هدف خدا قوت گویی به خادمان زوار امام حسین(ع) تعیین کرده اند. 
خادمان امام رضا(ع) با حضور در این موکب‌ها که توسط گروه‌های مردمی عراقی مدیریت می‌شود، شال های منقش به نام امام رضا(ع) را بر دوش آنها می‌اندازند و به نمایندگی از آن امام، به خادمانی که برای خدمت به زوار اباعبدا... الحسین(ع) پای کار آمده‌اند، خدا قوت می‌گویند. 
حضور خادمان رضوی در مواکب اربعین، با استقبال گسترده خادمان اربعین و زوار حاضر در این موکب ها همراه شده و شور و حالی وصف ناشدنی ایجاد کرده است. 
کاروان خادمان رضوی همچنین در طول مسیر پیاده روی زائران اربعین، به دیگر خادمان این حماسه از جمله خادمان تامین کننده امنیت تردد زوار خداقوت می‌گویند و آن را به شنیدن شمیم معطر رضوی میهمان می کنند.
این کاروان در بدو ورود به کربلای معلی نیز با حضور در محل یادمان شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس یاد و خاطره این شهیدان جهان اسلام را گرامی داشتند. علاوه بر آن، حضور این خادمان در کاظمین نیز با استقبال گسترده عزاداران حسینی همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی