پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روزهاي پاياني ماه صفر صورت می‌گیرد
۱۴۰۲-۰۶-۱۴

دانشگاه بين‌المللی امام رضا(ع) ميزبان زائران پياده رضوی

همزمان با روزهاي پاياني ماه صفر و در آستانه شهادت حضرت علي بن موسي الرضا(ع)، دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) ميزبان زائران پياده رضوي خواهد بود.

فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در گفت وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، ضمن اعلام اين خبر گفت: طبق هماهنگي صورت گرفته همزمان با دهه آخر صفر، 350 زائر پياده در قالب سه كاروان از شهرهاي نيشابور، زابل و شهركرد در دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) اسكان و پذيرايي مي‌شوند.
مصطفي تقي‌زاده با اشاره به استفاده از ظرفيت پويا و فعال دانشجويان، كاركنان و اساتيد دانشگاه براي ميزباني از زائران حضرت رضا(ع) گفت: در كنار بيش از 50 تن از همكاران و اساتيد دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) جمعي از دانشجويان واحد خواهران و برادران اين دانشگاه به صورت مستقيم در حوزه‌‌هاي مختلف به زائران پياده رضوي خدمت‌‌رساني مي‌كنند.
وي با اشاره به آمادگي كامل دانشگاه بين ‌المللي امام رضا(ع) در حوزه‌‌هاي مختلف رفاهي، فرهنگي، پشتيباني براي اسكان 4 روزه زائران پياده رضوي، اظهار كرد: با همكاري بخش‌‌هاي مختلف آستان قدس رضوي و ساير ارگان‌ها، پيش‌بيني‌‌هاي لازم براي ارائه خدمات متناسب و در شأن ميهمانان حضرت رضا(ع) صورت گرفته است به طوري‌كه تلاش شده تا تمام امكانات مورد نياز آن‌‌ها در اين مدت فراهم شود.
تقی‌زاده 22 تا 25 شهريور ماه را زمان حضور زائران پياده رضوي در دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) عنوان كرد و افزود: عموم اساتيد، كاركنان و دانشجويان مي‌توانند از فرصت بوجود آمده براي خدمت‌رساني به زائران حضرت رضا(ع) بهره‌مند شوند و آمادگي خود را براي مشاركت در عرصه‌هاي مختلف خدمت‌رساني به شناسه Khadem_zaer_reza@ در پيام‌رسان ايتا ارسال نمايند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی