پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۱۶

سفیران امام مهربانی از لرستان به زائرین اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: موکب شهید بروجردی با پخت روزانه 300 پرس غذای گرم به بستری از عشق و پذیرایی برای زائران اربعین حسینی تبدیل شده است.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، هر ساله با فرا رسیدن اربعین حسینی، میلیون‌ها نفر از سرتاسر جهان در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.

این مراسم با هدف اعمال عبادی، انسانی و اجتماعی هرساله با عنوان نمادی از عزت و شکوه اسلام تبدیل شده است و هر‌ ساله با جلوه‌ای از اشتیاق و دلدادگی برگزار می‌شود و موکب‌های پذیرایی در مسیرهای منتهی به مرزهای کشور آماده خدمت رسانی به زوار امام حسین علیه‌السلام هستند.

حسین نصراللهی دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی در سخنانی اظهار داشت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی بروجرد با عشق و ارادتی که به امام حسین علیه‌السلام دارند و به نیابت از امام رضا علیه السلام اقدام به برپایی موکب شهید بروجردی کرده‌اند و روزانه پذیرای زائران اربعین حسینی هستند.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی بروجرد هر ساله در این رویداد عظیم و معنوی به نیابت از امام مهربانی حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، وظیفه پذیرایی از زائران در این موکب بر عهده خادمیاران رضوی است که روزانه با پخت 300 پرس غذای گرم همراه با شربت، چای، آب در حال پذیرایی از زوار امام حسین علیه‌السلام هستند.

نصراللهی گفت: همچنین خادمیاران رضوی بروجرد در موکب نورالائمه مستقر در کربلای معلی با ارائه خدمات مختلف به زوار حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی