پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۱۵

اقامه عزاداری پرشور جاماندگان اربعین در شهرستان سیمرغ

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، عاشقان و شیفتگان سید و سالار شهیدان آقا امام حسین علیه‌السلام همزمان با سراسر کشور در چهلمین روز از شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایشان با عزاداری پرشور و گسترده در سیمرغ برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی و دلسوختگان عزادار در شهرستان سیمرغ از ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور از میدان سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری به سمت گلزار شهدای دستکنده کلا بوده است.

مردم دارالمؤمنین سیمرغ که موفق نشدند در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا حضور پیدا کنند در قالب جاماندگان پیاده‌روی اربعین به خیابان‌های شهر آمدند و به سوگواری و عزاداری پرداختند.

اصغر اصغری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان سیمرغ اظهار داشت: اجتماع پرشور جاماندگان اربعین حسینی با مشارکت مردمی و خادمیاران شهرستان برگزار شد و این آیین با شکوه با تجمع عزاداران در گلزار شهدای دستکنده کلا با قرائت زیارت اربعین آغاز و سپس با توزیع تعداد 500 کاسه آش رشته توسط خادمیاران در بین عزاداران این مراسم توزیع شد. در مسیر مراسم بیش از 6 ایستگاه صلواتی برپا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی