پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی محقق شد؛
۱۴۰۲-۰۶-۱۷

برگزاری مراسم اربعین حسینی در ریحان‌شهر زرند

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی مراسم عزاداری به همت کانون محله‌ای مسجد ولی‌عصر(عج) ریحان‌‌شهر زرند برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان محمدرضا حسین‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند از برگزاری مراسم سوگواری در شب اربعین حسینی به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله ای مسجد ولی‌عصر(عج) ریحان‌شهر زرند خبر داد.

وی ادامه داد: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در شب اربعین در ریحان‌شهر به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای این منطقه برگزار شد و ۶۰۰ پرس غذای گرم بین عزاداران و نیازمندان تهیه و توزیع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قوام‌آبادی، در این مراسم گفت: یکی از اهداف اربعین جهانی شدن آن است و اربعین زمینه‌ساز ظهور امام زمان است. چرا که زمانی امام زمان عجل الله ظهور می‌کند که مردم امام حسین علیه‌السلام را می‌شناسند.

وی همچنین در ادامه افزود: تنها جایی که اجتماع قلوب مومنین که زمینه‌ساز ظهور می‌باشد اتفاق می‌افتاد کربلا است و بهترین زمان اربعین می‌باشد.

همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و حضور خیل عظیم زائران در کربلای معلی خادمیاران رضوی شهرستان زرند همراه با خادمان عراقی به زاوار حسینی خدمت‌رسانی کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند گفت: همزمان با ایام اربعین و ازدحام جمعیت زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام خادمیاران رضوی شهرستان زرند به کمک خدام عراقی شتافتند.

وی افزود: خادمیاران رضوی شهرستان زرند که عازم کربلا بودند با مشاهده ازدحام جمعیت و نیاز به خدمتگزاری در آنجا، به خدام عراقی در کربلای معلی برای جمع‌آوری پسماند جاماندگان اربعین کمک کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند گفت: خدمت به مردم و زائران حضرات آل‌الله مرز نمی‌شناسد هر جا باری بر زمین باشد خادمیاران رضوی برای کمک آستین‌ها را بالا می‌زنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی