پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آستانه شهادت امام رضا(ع)؛
۱۴۰۲-۰۶-۱۸

گنجینه صوتی کتاب‌های به‌نشر در سیره رضوی تولید شد

در آستانه شهادت امام رضا(ع)، گنجینه صوتی کتاب‌های انتشارات به‌نشر در حوزه ادبیات دینی و سبک و سیره رضوی تولید شد.

به گزارش آستان‌نیوز، همزمان با ايام دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) اين گنجينه صوتي به صورت فلش كارت حاوي12 كتاب صوتي در دو بخش برای مخاطب کودک و نوجوان و بزرگسال با همكاري گويندگان ماهر و خوش صدا براساس كتاب‌هايي كه به‌نشر در سال‌هاي اخير در حوزه ادبيات ديني و سبك و سيره رضوي منتشر كرده آماده شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. 
کتاب‌های «راز آن بوی شگفت» به قلم فریبا کلهر با گویندگی سمانه هادی، «صبح روز عید» به نویسندگی حمیدرضا شاه‌آبادی با گویندگی شهرام شکیبا، «باران دوشنبه» و«نشانه‌ها» از سید عباس صحفی و ابراهیم حسن بیگی با گویندگی سید احمد هاشم‌آبادی، «ماه غریب من» اثر مجید ملامحمدی با گویندگی سینا خدادادی ویژه کودک و نوجوانان با موضوع سیره و زندگانی امام رضا(ع) در این فلش کارت گویاسازی شده است.
کتاب «آبی‌ها» به قلم سعید تشکری با گویندگی محمد ملتجی، صادق سفید باغی، هاله صدیقیان، علی ضمیری، مهناز آسوده، «موقف» به نویسندگی سعید تشکری با گویندگی محمد جهان پا، مصطفی جلالی، صبا صفا، رمان جذاب «دعبل و زلفا» اثر مظفر سالاری با گویندگی حجت باغانی، مهناز آسوده، ابوالفضل اکبری، فاطمه حیدری برای مخاطب بزرگسال گویا سازی شده است.
فلش كارت‌هاي صوتي رضوي با توجه به حجم كم و تعداد بالاي كتاب، مي‌تواند در سبد سوغات فرهنگی زائران نيز مورد استفاده قرار گيرد.
این فلش کارت صوتی با قیمت 256 هزا تومان در سایت انتشارات به‌نشر به آدرس www.behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. هم چنین علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی