پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۱۹

آغاز خدمت‌رسانی به زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) در موکب جوادالائمه(ع)

همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، خدمت‌رسانی در موکب جوادالائمه(ع) واقع در ملک آباد با پرچم سبز متبرک علی بن موسی الرضا(ع) آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، مسئول موکب جوادالائمه به جزئیات خدمت‌رسانی در این موکب اشاره کرد و گفت: همزمان با روزهای منتهی به شهادت ولی نعتمان حضرت ثامن الحجج(ع) مواکب مستقر در مسیرهای منتهی به حرم در حال برپایی است و خدماتی را به زوار پیاده علی بن موسی الرضا(ع) ارائه می‌دهند.
حلاجی تصریح کرد: یکی از این مواکب موکب جوادالائمه(ع) است که امسال برای بیستمین سال متوالی در خدمت زائران پیاده حرم امام رضا(ع) است و از امروز نوزدهم شهریوماه پذیرای این زائران خواهد بود.
 

اسکان و پذیرایی زائران در سه وعده
حلاجی به خدمات این موکب اشاره کرد و افزود: در این موکب خدماتی همچون اسکان به صورت شبانه‌روزی و پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و ارائه خدمات فرهنگی و درمانی در کنار سایر خدمات به زائران ارائه می‌شود.
 

پیش بینی خدمت‌رسانی به 100 هزار زائر پیاده
مسئول اداره کفشداران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه این موکب بزرگترین موکب منتهی به مشهد در تمامی شاهراه‌های این شهر است، ادامه داد: در سال گذشته پذیرای حدود 100 هزار زائر پیاده در قالب ارائه خدماتی همچون صبحانه، ناهار و شام و 30 هزار اسکان بودیم و امسال نیز با توجه به مساعد بودن وضعیت هوا، تعطیلات و امکان تردد در روز و شب، این آمادگی را داریم پذیرای جمع بیشتری از این زائران باشیم.
به گفته وی حدود 95 درصد از خدمات این مجموعه توسط کفشداران و نمایندگان آستان قدس رضوی انجام می‌شود و یک عده از گروه‌های مردمی نیز به صورت خودجوش در این خدمت‌رسانی همراه ما هستند.
حلاجی افزود: سعی و تلاش ما این است به عنوان خدمت‌گزاران زائرین علی بن موسی الرضا(ع) هر چه در توان داریم از این زائران دریغ نکنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی