پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدی رضوی خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۶-۱۹

تبلیغات محیطی گسترده در دهه آخر ماه صفر با محوریت شعار «آرام جان‌ها»

مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدی رضوی با تولید محتوای ویژه‌ و اجرای تبلیغات محیطی گسترده، مبادی ورودی زائران به مشهد مقدس و مسیرهای منتهی به حرم مطهر را با حال و هوای دهه آخر ماه صفر هماهنگ خواهد کرد.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به تشریح اقدامات این مدیریت در دهه آخر صفر پرداخت و گفت: طراحی هویت بصری و لوگوی شعار دهه آخر صفر امسال مزین به عبارت «آرام جان‌ها» است و غالب محصولات تولید شده ویژه این ایام از جمله طراحی، اجرا و چاپ پوسترهای فاخر شهادت حضرت رضا(ع)، بروشورهای تبیین اقدامات آستان قدس و نقشه حرم مطهر رضوی، بروشورهای تبیین اقدامات دهه آخر صفر به همراه نقشه مواکب، کتیبه فاخر شهادت حضرت رضا (ع)، شال‌های عزای شهادت حضرت رضا (ع) و... مزین به شعار دهه پایانی ماه صفر است.
 

حال و هوای شهر امام رضایی می‌شود
امیر خالقی، طراحی، اجرا، چاپ و نصب تابلوهای نمایشگاه محیطی صحن کوثر، تابلوهای ره باغ آیت ا.. طبسی، فضاسازی مبادی ورودی در فرودگاه، راه آهن، ترمینال، بنرهای ویژه دهه آخر صفر در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی و نصب رول آپ های شهادت در موسسات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و... را از دیگر اقدامات این مجموعه به مناسبت ایام پایانی ماه صفر عنوان کرد.
وی گفت: در همین راستا طراحی، اجرا، چاپ و نصب دو دیوارنگاره شهری در چهارراه شهدا و باب الجواد(ع)، دو نمایشگاه سیار تبیین اقدامات در تالار ولایت کتابخانه مرکزی حرم مطهر و ساختمان ثامن، فضاسازی محیطی ساختمان ثامن و سازمان مرکزی قدیم آستان قدس و همچنین طراحی و اجرای 48 طرح تبلیغات محیطی و اکران شهری نیز در حال انجام است.
خالقی در ادامه از چاپ و نصب بیش از 400 عدد بیلبورد، استرابورد، پل شهری و داربست اکران شهری به متراژ بیش از 16هزار مترمربع با مشارکت شهرداری مشهد خبر داد و گفت: دو تیزر موشن لوگو شعار دهه آخر صفر ساخته شده است و تدوین، طراحی، اجرا و چاپ یک هزار نسخه کتاب دلنوشته و عکس همه خادم الرضاییم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه است.
 

استقبال از زائران در مبادی ورودی شهر مشهد
وی به برگزاری نمایشگاه بزرگ نوشت افزار ایرانی «ایران نوشت» در محل دائمی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: طی این ایام 8 روز مراسم استقبال از زائرین دهه آخر صفر با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در مبادی ورودی شهر مشهد انجام می‌شود.
 

پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه 138
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی از پاسخگویی شبانه روزی به تماس های مردمی در سامانه ملی 138 و ارسال گزارش‌های روزانه و فوری تماس‌ها و انتقادات و پیشنهادات مردمی به حوزه‌های مربوطه خبر داد و گفت: همچنین طی این ایام 8 طرح نظرسنجی و افکارسنجی ویژه دهه آخر صفر اجرا می شود.
اجرای روزانه روایت گری و تورهای بازدید ویژه نمایشگاه رواق خدمت، اجرای 4 تور بازدید جهاد تبیین ویژه خدام و کارکنان از مجموعه های آستان، ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی خدمات و برنامه‌های ویژه این ایام از دیگر اقدامات این مجموعه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی