پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۰

ارائه تخفیفات ویژه فروشگاه‌های رضوی در دهه آخر صفر

با توجه به افزایش حضور زائران بارگاه ملکوتی آقا علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام در ایام عزاداری‌های دهه آخر صفر، شرکت سامان بازار رضوی محصولات فروشگاه‌های رضوی را با تخفیفات ویژه ارائه می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، زائران و شهروندان مشهدی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رضوی در اطراف حرم مطهر رضوی واقع در باب الجواد، خیابان‌های نواب و طبرسی از این تخفیفات بهره‌مند شوند.
 

اتصال زنجیره تولید و تامین به مصرف‌کننده
سرپرست شرکت سامان بازار رضوی گفت: این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که به عنوان نقطه اتصال زنجیره تولید و تامین به مصرف‌کننده عمده و خرد شکل گرفته است.
مهدی نظرزاده با اشاره به وجود فروشگاه‌های رضوی در اطراف حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام اظهار کرد: این فروشگاه‌ها با هدف حمایت از مصرف‌کننده خرد و با اولویت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شکل گرفته است.
او ادامه داد: عرضه خدمات و محصولات تولید شده در شرکت‌های آستان قدس رضوی در راستای تحقق شعار محوری حمایت از تولید و مهار تورم، هدف دیگری است که از ایجاد فروشگاه‌های رضوی دنبال شده است.
سرپرست شرکت سامان بازار رضوی، تامین مواد اولیه شرکت‌های آستان قدس رضوی را یکی از رسالت‌های این مجموعه عنوان کرد.
او افزود: هم‌افزایی و راهبری زنجیره تولید با ایجاد اعتبار در گروه کالاهای مورد نیاز این شرکت‌ها، برنامه دیگری است که در شرکت سامان بازار رضوی دنبال می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی