پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۰

«نذر فرهنگی» تلاشی برای گسترش و تعمیق آموز‌ه‌های دینی/ اجرای طرح« نذر فرهنگی» در سراسر کشور

مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر،  طرح«نذر فرهنگی» در تمامی فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور اجرا می‌شود.

 به گزارش آستان‌نیوز، حسین سعیدی با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای تداوم فرهنگ در یک جامعه این است که ما آن را حفظ و به نسل‌های بعد از خود و آیندگان انتقال دهیم.  کتاب یکی از ابزارهای انتقال فرهنگ در جامعه است و مهمترین  کالای  فرهنگی محسوب می‌شود که  یم‌توان از طریق آن بسیاری از اطلاعات و داده‌های فرهنگی را به دیگران انتقال داد.
وی با اشاره به این نکته که آموزه‌های دینی بخش مهمی از فرهنگ کشور ما است که باید برای انتقال درست آن در جامعه تلاش کرد، افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اجتماعی نهادهای فرهنگی، علمی و آموزشی این است که در جهت گسترش و اشاعه آموزه‌های دینی در جامعه تلاش کنند. از این رو با توجه به کارکرد دینی و فرهنگی آستان قدس رضوی، اجرای طرح «نذر فرهنگی» در دهه پایانی ماه صفر، به طور گسترده و منسجم برنامه ریزی شد.
سعیدی با تاکید بر اینکه «نذر فرهنگی» تلاشی برای  گسترش و تعمیق آموز‌ه های دینی و هویتی ما است که با ابزار کتاب صورت می‌پذیرد،  تصریح کرد: در راستای عمل به منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش نذر فرهنگی کتاب در ایام دهه پایانی ماه صفر، بخشی از هزینه خرید کتاب افراد توسط آستان قدس رضوی پرداخت می‌شود؛ به این نحو که علاقه‌مندان به علم و فرهنگ می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر از تخفیف 20 درصدی برای کتاب‌های ناشران آستان قدس رضوی و 10 درصدی برای سایر ناشران بهره‌مند شوند. 
سعیدی  با اشاره به اجرای طرح «نذر فرهنگی » در تمامی فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور یادآور شد:  انتشارات به‌نشر دارای ۱۷ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد مقدس و ۱۶ فروشگاه و نمایندگی در شهرهای تهران، خرم آباد، تبریز، اردبیل، شاهرود، تربت حیدریه، شهرکرد، گرگان، بجنورد، چناران، درگز، گلبهار، نیشابور، بیرجند، طبس و زاهدان است که افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، کتاب‌های مورد علاقه‌ خود را دریافت کنند.
 وی یادآور شد: در کنار این تخفیف ضمن اطلاع رسانی گسترده، از مخاطبان برای عضویت در "شبکه کتابخوانان رضوی" نیز دعوت به عمل می‌آید.  علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در شبکه کتابخوانان رضوی نام و نام خانوادگی خود را و کد ملی را به شماره 09027652008 ارسال کنند و با ارسال کد دستوری *8# ، شماره حساب 7658585886، اپلیکیشن رضوان  و آدرس اینترنتی nazr.razavi.ir می‌توانند در طرح نذر فرهنگی کتاب مشارکت داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی