پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در روزهای پایانی ماه صفر انجام می‌شود؛
۱۴۰۲-۰۶-۲۰

پخش روزانه ۴۵ ساعت برنامه‌ رادیویی از حرم مطهر رضوی

به همت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در روزهای پایانی ماه صفر روزانه ۴۵ ساعت برنامه رادیویی از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش آستان نیوز، در روزهای پایانی ماه صفر بیش از ۱۰ شبکه رادیویی ملی، استانی و برون مرزی به انعکاس حال و هوای حرم مطهر رضوی و معرفی خدمات آستان قدس رضوی می‌پردازند.
در این ایام رادیو زیارت علاوه بر پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی به پخش ویژه برنامه کشیک صبح از ساعت ۷ الی ۸ و سلام آقا از ساعت ۱۱ الی ۱۱:۵۵ و ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰ می پردازد.
رادیو معارف با ویژه برنامه مشرق عشق از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه، رادیو صبا با ویژه برنامه باران نور از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه، رادیو فرهنگ با ویژه برنامه عمارتخانه خورشید از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۴۵ میهمان مخاطبان خود از حرم مطهر رضوی هستند.
از دیگر برنامه‌های رادیویی در روزهای پایانی ماه صفر می‌توان به پخش ویژه برنامه یک آستان ارادت هر روز ساعت ۱۷:۴۵ الی ۱۹ از رادیو معارف، ویژه برنامه مشهد من هر روز از ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو تهران، ویژه برنامه با تو حالم خوبه هر روز از ساعت ۲۰ الی ۲۱ از رادیو جوان، ویژه برنامه آرام جان‌ها از ساعت ۲۱ الی ۲۲ از رادیو گفتگو و ۲۲ الی ۲۴ از رادیو ایران اشاره کرد.
کرسی تلاوت رضوی نیز هر روز از ساعت ۲۱ الی ۲۲ از رادیو قرآن بر روی آنتن می‌رود و رادیوهای استانی نیز از ساعت ۱۸ الی ۲۲ اقدام به پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی