پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۰

تدارک ویژه برنامه‌های دهه آخر صفر در مجموعه فرهنگی شهدای خواجه ربیع

به مناسبت دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه‌های متنوع معارفی در مجموعه فرهنگی شهدای خواجه ربیع وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.

 به گزارش آستان نیوز، زیارتگاه خواجه ربیع  یکی از مکان‌های مذهبی است که هر ساله در روزهای پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) میزبان عزاداران و دلدادگان مکتب اهل بیت(ع) می‌شود لذا این مجموعه در راستای احیای فرهنگ اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن ارائه خدمات مطلوب با طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی  فضایی مناسبت‌ برای عزاداران فراهم می‌کند‌.
 فضاسازی محیطی، نصب بنر و پوستر پیام‌های شهدایی و سبک زندگی حال و هوای این مجموعه را متفاوت از دیگر زمان‌ها کرده است که یکی از برنامه‌های محوری در این مجموعه فرهنگی برگزاری ویژه برنامه برگزاری محافل سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی در ایام پایانی ماه صفراست.
قرائت زيارت رسول الله در روز رحلت نبي مكرم اسلام(ص)،اقامه عزا در روز شهادت امام رضا(ع)، استقبال و پذيرايي از دسته‌هاي عزاداری در این ایام، پذيرايي و... دیگر برنامه‌های اجرایی در این مجموعه فرهنگی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی