پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۰

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی کیوسک‌های اطراف حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر

با توجه به افزایش حضور زائران در دهه پایانی صفر و لزوم خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، شرکت صنایع غذایی رضوی تمام ظرفیت خود را برای میزبانی شایسته به کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی کیوسک‌های اطراف حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر اظهار کرد: در این ایام 30 کیوسک نان رضوی تا پایان دهه صفر به‌صورت 24 ساعته فعال هستند.
مجتبی هادیان گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی مبنی بر تکریم زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها در مکان‌هایی که احتمال حضور زائران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در آنجا وجود دارد، صورت گرفته است.
 

تخفیف ۱۰ درصدی محصولات در 30 کیوسک
او همچنین درباره برنامه ارائه تخفیفات در محصولات تولیدی این شرکت خاطرنشان کرد: تمامی محصولات عرضه شده در 30 کیوسک اطراف حرم مطهر رضوی با 10 درصد به زائران و مجاوران عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی ادامه داد: در این کیوسک‌ها همچنین نان سفره با قیمت مصوب برای رفاه حال زائران بارگاه آقا علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام ارائه می‌شود.
 

ارائه محصولات غذایی رضوی به مواکب به قیمت تولیدکننده
هادیان گفت: در این شرکت ۱۳۰ نوع کیک و کلوچه و انواع کمپوت و کنسرو تولید می‌شود که تمام این محصولات برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران، در دهه پایانی صفر با قیمت تولیدکننده به مواکب عرضه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی