پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۱۶

مراسم پیاده‌روی اربعین با اهدای سربند یاصاحب‌الزمان و پوستر به کودکان در شهرستان عنبرآباد برگزار شد

خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان عنبرآباد در پیاده‌روی اربعین در مسیر مرز ایران و عراق به نیت تبلیغ فرزندآوری، اقدام به توزیع پوستر همراه با سربند یاصاحب‌الزمان(عج) کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد گفت: از نگاه اسلام  فرزندآوری و فرزندپروری دارای جایگاهی والاست و در آموزه‌های دینی نگرش مثبتی به آن‌ وجود دارد. یکی از اهداف‌ اساسی تشکیل خانواده، فرزندآوری و افزایش نسل صالح است. 

نوزایی افزود:  در بسیاری از آیات و روایات از فرزند با تعابیری زیبایی مانند مایه‌ی امید و خوشبختی، نور چشم، نعمت الهی، هدیه‌ی الهی، میوه‌ی دل، یاری‌کننده یاد شده است. 

نوزایی بیان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای فاطمه‌الزهرا(س) جهت تبلیغ فرزندآوری با اقدامی تحسین‌برانگیز در مسیر پیاده‌روی خود در مرز ایران و عراق، اقدام به اهدای پوسترهای ترویج فرزندآوری همراه با سربند یا صاحب‌الزمان کردند و همچنین هدایای فرهنگی به موکب‌داران و کودکان دختر و پسر عراقی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی