پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۱

رسیدگی به امور پیداشدگان حرم رضوی در 9 دفتر شبانه‌روزی

همزمان با ایام پایانی صفر، 9 دفتر پیداشدگان آماده رسیدگی به امور پیداشدگان و گمشدگان حرم مطهر رضوی به صورت شبانه‌روزی است. 

به گزارش آستان نیوز، دفاتر پیداشدگان در صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، کوثر، مسجد گوهرشاد، رواق‌های دارالحجه و حضرت زهرا(س)، رینگ‌های شیخ طوسی و شیخ طبرسی و همچنین باب الرضا(ع) با حضور جمعی از بانوان خادمیار آماده خدمات‌رسانی به محبان شمس الشموس(ع) در این ایام هستند.
هر ساله بسیاری از زائران گمشده در صحن و سرای رضوی به ویژه کودکان و سالمندان در این دفاتر به آغوش گرم خانواده‌های‌شان باز می‌گردند و لبخند آرامش بر چهره‌های نگران‌شان می‌نشیند.
تمامی اين دفاتر به وسيله سيستم شبكه به يكديگر متصل‌ هستند و زائران گم شده امکان ثبت پیام برای همراهان خود، انجام تماس تلفنی با اقوام و نزدیکان‌شان و همچنین شارژ تلفن همراه خود به منظور تماس با همراهان‌شان را در آن‌ها دارند.
 

فعالیت 5 دفتر خدمات مادر و کودک

ارائه خدمات ویژه مادر و کودک شامل امکان استراحت و شیردهی به کودک، تعویض لباس و تعویض پوشک کودک، از دیگر خدمات برخی از دفاتر پیداشدگان حرم مطهر رضوی به بانوان زائر و مجاور است. این خدمات در حال حاضر در 5 دفتر پیداشدگان در صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، کوثر، شیخ طوسی و همچنین باب الرضا(ع) ارائه می‌شود.
گفتنی است، فراخوان نیروی فوق‌العاده جهت خدمت بیشتر و مضاعف به زائران و اهدای پیکسل و پیشانی بند متناسب با ایام به کودکان در دفاتر پیداشدگان، از جمله فعالیت‌های این بخش در دهه آخر صفر زیر نظر معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی