پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

 در حاشیه بازدید از مواکب بنیاد فرهنگی رضوی مطرح شد: 
۱۴۰۲-۰۶-۲۱

حضور دانش آموزان در مواکب، شتاب‌دهنده رشد و بالندگی برای نقش‌های بزرگ آینده 

 رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، حضور دختران و پسران دانش آموز مدارس امام رضا(ع) در مواکب خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر را شتاب‌دهنده به رشد و بالندگی و آماده‌سازی آن‌ها برای نقش‌های بزرگتر آینده دانست. 

عبدالحمید طالبی ضمن بازدید از مواکب ابناءالرضا و بنات‌الرضای بنیاد فرهنگی رضوی در خیابان آیت الله طبسی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) در ساحت‌های اجتماعی و فرهنگی حضور فعال و نوآورانه‌ای دارند.
وی افزود: فعالیت‎های مواکب دانش آموزی بنیاد فرهنگی رضوی در حوزه‌های متنوع از جمله معارف دین و اهل بیت(ع) و نیز ارتباط با کودکان و نوجوانان از مسیر بازی و نقاشی و نمایش و... تدارک دیده شده است. اما تمرین و تبلیغ عفاف و حجاب با روشی نو و خلاقانه و انتقال مفاهیمی در رابطه با ادب حضور در محضر امام معصوم و نیز تکریم زائران امام هشتم، نقاط برجسته‌تر این فعالیت‌های فرهنگی بود.   
طالبی ابراز امیدواری کرد که حضور دختران و پسران دانش آموز مدارس امام رضا(ع) در قالب مواکب خدمت رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر بتواند زمینه رشد و بالندگی و آماده‌سازی آنها را برای نقش آفرینی در فعالیت‌های بزرگتر در آینده نزدیک را فراهم سازد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی