پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت فرهنگسرای امام رضا(ع)سبزوارانجام شد،
۱۴۰۲-۰۶-۲۲

روایتی از ماه صفر در نشریه الکترونیکی چشمه خورشید

به مناسبت ایام دهه آخر صفرهجدهمین  نشریه الکترونیکی تحت عنوان چشمه خورشید همراه با روایتی از ماه صفر به همت فرهنگسرای امام رضا(ع)سبزوار وابسته به سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی منتشر شد.

به گزارش آستان نیوز، نشریه الکترونیکی چشمه خورشید کاری از فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی است که در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و با بهره گیری از آیات و روایات جمع بندی و مطالبی  را جهت بهره مندی دوستداران مکتب اهل بیت(ع) بیان شده است.
ماه صفر، ماهی آکنده از درد، کربلا منشورعبودیت، مهرورزی در سیره امام رضا(ع)، جلوه رأفت، عزاداری برسیدالشهدا(ع)، درس‌هایی از عاشورا، سقای ادب، معرفی کتاب، حکمت اربعین، شعر و ...از جمله موضوعاتی است که به صورت خلاصه در این نشریه ارائه شده است.
در بخشی از این نشریه می‌خوانیم: ماه صفر را ماه غم اهل بیت(ع) نام نهاده اند. بالاترین ضایعه‌ای که بر جهانیان اتفاق افتاد همانند رخت بربستن وجود مقدس رحمت اللعالمین پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) از بین عالمیان بود که بدون شک بدترین ضایعه‌ای ایست که بدان وسیله عالم و عالمیان از انس و جن از برترین آفریده جهان محروم شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی