پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

نماینده قرارگاه فرهنگی ستاد دهه آخر صفر سازمان: 
۱۴۰۲-۰۶-۲۲

نقش‌آفرینی فرهنگی دانش‌آموزان، زمینه‌ساز ظهور و بستر تربیت فرزندان ماست 

نماینده قرارگاه فرهنگی ستاد دهه آخر صفر سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، فعالیت‌های فرهنگی دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) در مواکب دهه آخر صفر را زمینه‌ساز ظهور و بستری برای رشد و تربیت فرزندان معرفی کرد.  

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام هادی نبئی در جریان بازدید از مواکب مدارس امام رضا(ع) در خیابان آیت الله واعظ طبسی گفت: سوگواری‌ها و حرکت زائران پیاده دهه آخر صفر، تدوام سوگواره اربعین حسینی است. همان گونه که اجتماع عظیم اربعین، زمینه‌ساز ظهور است، به امید حق تعالی این حضور در اجتماعات و خدمات در مواکب دهه آخر صفر مشهدالرضا(ع) نیز زمینه‌ساز ظهور و بستری برای رشد و تربیت دانش آموزان و آینده‌ساز فرزندان ما خواهد شد.  
وی ادامه داد: همان گونه که والدین و بزرگان گذشته این مسیر را به نسل ما و پیشینیان ما نشان دادند، امروز از طریق این‌گونه فعالیت‌ها تلاش می‌شود که نسل‌های بعد نیز با سیره و سنت اهل بیت(ع) آشنا و عجین شوند و آن را تدوام ببخشند. 
به گفته حجت الاسلام نبئی تصریح کرد: با توجه به اینکه در بطن فرهنگ دینی ما برای همه سنین و اقشار الگوهای بی‌نظیری داشت، برای دختران و پسران کودک و نوجوان ما نیز شخصیت‌هایی از فرزندان اهل بیت(ع) چون قاسم بن الحسن(ع)، حضرت علی اکبر(ع)، حضرت جوادالائمه(ع) بهترین الگوها هستند. از این رو، هر حرکت و فعالیتی که ارتباط میان فرزندان ما با چنین فرهنگ و الگوهایی را تقویت کند، ارزشمند و قابل تقدیر است و باید آن را حفظ و تقویت کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی