پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۲

تامین اقلام اساسی ۳۶۰ موکب شهری و جاده‌ای توسط آستان قدس / استمرار پشتیبانی تا پایان ماه صفر

با توجه به تداوم خدمت‌رسانی موکب‌های جاده‌ای و شهری دهه آخر صفر، آستان قدس رضوی نیز تا شام غریبان شهادت امام رضا(ع)، اقلام اساسی مورد نیاز آنها را تامین می‌کند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز در این‌باره گفت: یکی از خدمات آستان قدس در دهه آخر ماه صفر، حمایت از موکب‌های مردمی است که در این راستا اقلام اساسی مورد نیاز موکب‌های عزاداری در سطح سهر مشهد و محورهای مواصلاتی تامین می‌شود.

رئیسیان‌زاده افزود: تاکنون در محورهای منتهی به مشهد، ۶۰ مجموعه مردمی خدمت‌رسان و برپا کننده موکب، درخواست حمایت داشته‌اند که در سامانه مربوطه درخواست خود را ثبت کردند تا بتوانند در کنار کمک‌های خیرین، با پشتیبانی آستان قدس، سطح خدمات رسانی خود را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهند.
دبیر ستاد دهه آخر صفر بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: در داخل شهر مشهد نیز ٣٠٠ مجموعه برای دریافت این اقلام درخواست داده‌اند و تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
وی درباره جزئیات این پشتیبانی نیز گفت: تا کنون ۵٠ تن برنج، ٣٠ تن شکر، ١٠ تن گوشت قرمز، ۲.۵ تن مرغ، یک تن شکر، ٢۵٠ هزار عدد آب معدنی و ٢٠ هزار عدد روغن مایع، به موکب‌داران تحویل شده و این حمایت همچنان استمرار دارد.

به گفته رئیسیان‌زاده، پذیرش درخواست‌های پشتیبانی تا شب شهادت امام رضا(ع) و تحویل اقلام تا شام غریبان شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی