پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر؛    
۱۴۰۲-۰۶-۲۲

زائران حریم ملکوتی رضوی میهمان محفل قرآنی«کرسی تلاوت رضوی» شدند 

همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر زائران حریم ملکوتی رضوی میهمان محفل قرآنی«کرسی تلاوت رضوی» شدند.

به گزارش آستان نیوز، یکی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر و ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی و مفاخر قرآنی کشور است. 
در همین راستا محفل قرآنی«کرسی تلاوت رضوی» با حضور چهره‌های نورانی قرآنی و علاقه‌مندان به کلام وحی در رواق دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
در این محفل نورانی شرکت کنندگان کلام نورانی وحی با صوت قاری ممتاز و بین‌المللی حرم مطهر رضوی؛ حمید شاکرنژاد مستفیض و بهره‌مند شدند. 
این قاری نام آشنا در این محفل قرآنی آیاتی از سوره مبارکه ابراهیم را به سبک تلاوت مجلسی قرائت و دل‌های زائران حریم ملکوتی رضوی را به نور قرآن منور کرد. 
گفتنی است؛ در روزهای پایانی ماه صفر و در ایام رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین ایام شهادت ولی نعمت‌مان حضرت علی‌ بن موسی الرضا(ع) محفل قرآنی «کرسی تلاوت رضوی» در سه نوبت ساعت 10:00 الی 11:00 و 18:30 در محل دارالقرآن الکریم و ساعت 16:15 الی 17:00 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد با حضور قاریان ممتاز و بین المللی؛ جواد پناهی، حامد علیزاده، سید جواد حسینی، حمیدرضا احمدی وفا و حمید شاکرنژاد میزبان زائران و مجاوران حریم ملکوتی حضرت رضا(ع) است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی