پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۲

سوگواری زائران افغانستانی‌ها در حرم امام رضا(ع)

در آستانه  ۲۸صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از عزاداران افغانستانی با حضور در حرم مطهر رضوی ضمن برپایی مراسم عزاداری و سینه زنی، این غم جانسوز را به پیشگاه آقا علی بن موسی الرضا(ع) تسلیت گفتند.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با فرارسیدن ایام دهه آخر صفر ایام رحلت حضرت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، یک  کاروان 190 نفره از کشور افغانستان در رواق غدیر گردهم جمع شدند و پس ازاقامه  نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی نقوی در سوگ جانگدازترین غم تاریخ بشری اشک ماتم ریختند.
 این گروه از زائران پس از بازگشت از سفر کربلا خود را به مشهد رسانده‌اند تا عرض تسلیتی به امام رضا(ع) داشته باشند که ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) از ویژه برنامه‌های پیش بینی شده از سوی مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی دهه آخر ماه صفر بهره مند شدند.
در این محفل سید جمال فاطمی مداح و ذاکر افغانستانی‌ به مرثیه سرایی و نونوحه خوانی پرداخت. 
همچنین در پایان مراسم همه عزادارن مهمان سفره پربرکت آقا علی بن موسی الرضا(ع) شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی